Full Free Watch Nie kłam kochanie (2008) Movie 123Movies 1080p Online Streaming

By Marie Daecher - March 28, 2020

Free Watch Nie kłam kochanie (2008) Movie 123Movies Blu-ray Without Downloading Online Streaming

     


Nie kłam kochanie Movies Online Full Without Download Streaming Online


Movie details

Title: Nie kłam kochanie
Released: 2008-02-11
Genre: Comedy, Romance
Director: Clint Eastywood
Date: 2008-02-11
Runtime: Minutes
Company:
Homepage: Homepage Movie
Trailer: Video Trailer

Casts of Nie kłam kochanie:

Piotr Adamczyk, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Grażyna Szapołowska, Beata Tyszkiewicz, Magdalena Schejbal, Tomasz Karolak, Sławomir Orzechowski,

""

Watch Nie kłam kochanie (2008) Movies High Definition Without Downloading Online Stream

     

Plot Nie kłam kochanie (2008):
"Nie kłam, kochanie" nie jest bajką. To miłosna historia, podana lekko, jednak nie pozostająca w oderwaniu od życia, w której wszelkiego rodzaju zawirowania towarzyszące jej bohaterom wypływają z sytuacji realnych. Ma pokazać, w jaki sposób kłamstwo i manipulacja może stanąć w szranki z uczciwością, prostolinijnością i naiwnością. I – kto kogo "przechytrzy", kto wygra ten pojedynek, w którym stawką jest miłość… A co robi w naszej historii kaktus? Cóż, dziewczyna, która kocha kaktusy i mówi do nich po imieniu to chyba jedyna osoba, która potrafi w kłamcy i cyniku dostrzec coś dobrego i zmienić go… A wtedy – nawet kolczasty kaktus potrafi zakwitnąć pięknym kwiatem. W większości miłosnych historii dotąd królowały róże. W naszej – kaktusy. Też z kolcami. Ale z jakim charakterem!

Rating: 5.2 out of 10 ★ From 21 Users


Read More About Nie kłam kochanie
28 March 2008 (Poland) Marcin loses his well-payed job and falls into financial problems.

"Nie kłam, kochanie" nie jest bajką. To miłosna historia, podana lekko, jednak nie pozostająca w oderwaniu od życia, w której wszelkiego rodzaju zawirowania towarzyszące jej bohaterom wypływają z sytuacji realnych. Ma pokazać, w jaki sposób kłamstwo i manipulacja może stanąć w szranki z uczciwością, prostolinijnością i ...

Nie kłam, kochanie (2008) – Oryginalny PL – cały film online na Video Penny Więcej informacji Tego Pina i nie tylko znajdziesz na tablicy Filmy PL użytkownika Video Penny .

Notoryczny uwodziciel i łgarz nawet się nie spodziewa, że wkrótce będzie brnął w kolejne kłamstwo i w dodatku zostanie zmuszony przyrzec komuś małżeństwo. A wszystko stanie się nagle i niespodziewanie.

"Nie kłam, kochanie" nie jest bajką. To miłosna historia, podana lekko, jednak nie pozostająca w oderwaniu od życia, w której wszelkiego rodzaju zawirowania towarzyszące jej bohaterom wypływają z sytuacji realnych.

Niespodziewanie bohater komedii "Nie kłam, kochanie" traci pracę, pieniądze i dotychczasowych znajomych. Jego ostatnią deską ratunku jest bogata ciotka Nela (Beata Tyszkiewicz), która wsparłaby finansowo krewniaka, gdyby tylko przedstawił on jej swoją narzeczoną. Marcin wraz ze swym najlepszym kumplem Pawłem (Tomasz Karolak) wymyśla intrygę, która ma uratować go przed bankructwem. Kluczową rolę w całej sprawie przyjdzie odegrać Ani.

"Nie kłam, kochanie" to kolejna po "Testosteronie" i "Lejdis" komedia, w której aktor zrywa z przypisanym mu wizerunkiem. O swojej postaci Adamczyk nie ma najlepszego zdania: "Dla mnie Marcin Paprocki to po prostu mężczyzna, który troszkę "zbłądził".

Zobacz film Nie kłam, kochanie 1 produkcja Polska, 2008 reżyser Piotr Wereśniak – zarezerwuj bilet online w Multikinie.

Newer Post Older Post

You Might Also Like

0 comments